Trädgården klar

Sådär nu har vi gjort klart det som behövdes göra i trädgården, nu tycker jag inte att vår förbannade hyresvärd kan säga så mycket. För de senaste dagarna har vi jobbat arslet av oss även fast jag har ett trasigt finger m.m.
Hur som helst så kollar vi efter nya lägenheter, det är inte värt att bo så här, men tråkigt är det ändå.

Har iaf kontakt med en person om en 2:a på 85 kvm, 4500 kr i hyra, det låter intressant tycker jag.

Tvätt blir det inget idag, hemtjänsten tvättar åt damen under oss idag så jag får tvätta imorgon istället.  Vi bor i ett 2 familjshus som delar tvättstuga, så därför bokar man inte tvättid utan bara går och tvättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0