Matångest

När jag är ensam, så funderar jag för mycket, och får ångest, om jag inte mår dåligt för det ena så mår jag dåligt för det andra.

Jag får panik, och hatar att vara ensam, det negativa är att jag kommer vara ensam en hel del denna sommar eftersom min sambo kommer jobba borta, han är alltså hemma några dagar och borta några dagar.

Så jag måste klara mig själv, och det är inte vidare lycket, just nu får jag ångest jag bara ser en annan människa, sociala fobin hoppar in direkt.

Men det värsta är att jag äter, ja jag äter hela tiden ,och inte nyttiga saker, jag måste skärpa mig! Jag behöver gå ner i vikt, jag vill förlora minst 25 kg i vikt om jag ska må bra och vara mig själv igen.

För den jag är nu är inte JAG.

När ångesten slog till som värst så köpte jag en chipspåse i eftermiddags,vad fan ska jag med det till? Jo, jag inbillade mig själv att jag förtjänar den.

Det gör jag inte, jag förtjänar den inte.

För jag har inte gjort de saker jag tänkt göra idag.

Skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0