Lägenhetsvisningen

Nu har jag kommit hem från visningen av lägenheten, och den var verkligen inte värd den hyran!
Tänk att det kan låta så himla fantastiskt och bra och när man sedan kommer dit så känns lägenheten liten och instängd och väldigt tråkiga färger.

Visst det fanns en kakelugn som var vacker, men balkongen var stor men inte vacker. Lägenheten kan verkligen inte ha varit 85 kvm! Den kändes så trång och liten.

Men det gör också beslutet väldigt lätt och jag ska sätta mig och skriva ett mail nu och säga NEJ TACK, för jag betalar inte så mycket pengar i hyra för något som inte kändes så stort som de sa att det skulle vara.

Fast när jag var där ute, så kände jag verkligen hur mycket jag längtar ut på landet igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0