Lägenhetsvisning

På fredag så ska jag på en visning av lägenheten på 85 kvm, den låter ljuvlig.
Högt i tak, balkong, tvättmaskin, kakelugn låter som en riktig drömlägenhet för mig, men det negativa är att den ligger för lång ifrån där vi bor nu! Och mitt ute i ingenstans, jag vill bo mitt ute i ingenstans, fast i en villa, vid vattnet och en stor trädgård där hunden kan springa lös och katten få vara utekatt. 
Men om vi tar den här lägenheten kommer jag troligen inte kunna umgås lika mycket med min bästa vän som jag gör nu, och det är något som är tråkigt.

För första gången i mitt liv så har jag en vän som jag vill umgås med, orkar umgås med och som vill umgås med mig, men om jag flyttar kommer det inte kunna ske lika mycket, och det är så tråkigt.

Jaja, vännen kommer iaf följa med och kolla på lägenheten om hon är ledig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0