Hemma igen

Det blev en snabb fika.
J skulle hinna med ett tåg så det blev bara en glass, men det är också gott.
Fast både M o J var riktigt schletna och riktigt tråkiga om man får säga så, ville träffas för att prata och ha lite social kontakt än bara sitta och uggla i lägenhet, de båda var knäpptysta...
Och de var inte ens bakis.....

Det tråkiga är att ännu en gång så har bilfan slutat fungera, fick igång den i 10 sek intervaller, lyckades ta mig runt kvarteret med hjälp av startmotorn tror jag. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Ska försöka få igång den igen om någon timme eller två.

Verkar som om älsklingen kommer hem en snabbis ikväll! Hoppas det, för det är så tomt utan honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0