Gubbjävlen har varit här idag med.

Och jag irriterar mig så fruktansvärt mycket på honom, bara jag hör hans namn eller ser hans ansikte får jag lust att strypa gubbfan.

En jävla idiot är vad han är.

Hantverkarna har grejat häromdagen, självklart är de inte svenska så de är säkert billig arbetskraft från baltländerna... Hoppas bara att han ger dem en skälig lön, för jag hatar verkligen svenskar som utnyttjar deras arbetskraft till slavlöner.

Idiotjäveln hade även tagit med sig en ny gräsklippare eftersom den gamla rostat sönder för att han har låtit den stå ute i regnet.

Och när älskling skulle gå ut för att klippa gräset, så behövdes inte det enligt idiotjäveln för innan man klipper gräset så ska man tydligen gräva runt buskar och träd så inte gräset är närma?! Jag har bott på landet med trädgård och jag har då aldrig hört något så idotiskt korkat!

Men visst, vi klipper inte gräset så länge han är här.

Så vi tar en promenad med hunden istället, och när vi kommer tillbaka så har idiotjäveln börjat klippa gräset?!

Snacka om att gubbfan talar emot sig själv gång på gång!

GAH vad jag önskar att vi får tag på en ny lägenhet snart!

När vi flyttade in här så var överensskommelsen att VI skulle sköta trädgården och göra "vad vi ville", toppen tyckte vi, det blir kul, NU så fort vi försöker göra något så gör vi inte som gubbfan har tänkt så blir han sur...

SNÄLLA LÅT HAN BRINNA I HELVETET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0