Gubbjävel!!!

Kommer hem från en mysig dag i storstan och möts av vadå?

Jo den förbannade jävla hyresvärden som jag hoppas får brinna i helvetet!

Vet ni vad han talade om för oss nu?! Med EN dags varsel, knappt!!

Att det kommer en massa förbannade hantverksjävlar som ska springa in och ut i VÅR lägenhet för att de ska renovera framsidan av huset! 

Det vore OK om han hade sagt till några dagar innan, men knappt en dag innan, nä usch och fy på honom! Respektlöse gubbfan!

Dessutom kan man tycka att när han ändå har bestämt att det ska komma hantverkare att de kan ta resten av huset också som även det är skabbigt, men nej de ska bara ta framsidan!!!!

Och utöver det så vet man ju inte vad dessa förbannade hantverkare är för personer, så jag ska bara låta människor få springa in och ut ur MIN lägenhet, med MINA värdesaker i!

JAG HATAR GUBBJÄVELN TILL HYRESVÄRD! Brinn i helvetet med dig!!!!

Hoppas att vi får tag på en lägenhet snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0