Förlorad förlovningsring.

För ca 1,5 vecka sedan så hoppade mitt vänstra lillfinger ur led, det gjorde satans ont och jag hamnade självklart på akuten där de fick dra det rätt.

Innan vi åkte hem från akuten så skulle fingret tejpas ihop med ringfingret och jag var tvungen att ta av mig min förlovningsring.

Ringen la jag i min högra jeansficka och sedan for vi hemåt.

Jeansen har legat på en stol nu i 1,5 vecka och jag har varit trygg med att där ligger min ring, min älskade ring.

Men så när jag igår skulle börja göra i ordning kläderna jag skulle ha idag så är inte ringen där!!!

Jag får panik självklart, min älskade ring är borta, gick och la mig med oro i kroppen.

Men sen idag när jag vaknade kom jag på att på nästan alla jeans brukar det ju vara en liten minificka i fickan, och gissa vad, där låg den!!

Så nu är ringen tillbaka på mitt vänstra ringfinger igen och där får den stanna!

Idag så har jag besämt mig för att pröva gå utan tejpningen på fingrarna för att se hur det känns, jag vill bli "frisk" nu så att jag kan arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0