Förbannade mobiljävel

Telenor håller på och uppdaterat sitt nät och därför har inte mobilen fungerat på ett par dagar, det är så fruktansvärt irriterande. Särskilt när nätet kommer igång några få minuter och det står att jag har missat samtal från ditten och datten.
Jag hade ett med hemligt nummer idag, kan fan slå vad om att det var jobbet.

Men jag kan inte ringa upp jobbet heller ifall det inte var dem, eftersom jag ringde senast igår och tjatade. *suck* Dessutom sen de gjorde omorganiseringar har de slutat ringa på hemtelefonen och bara ringer till mobilen, varför? Det är sååå irriterande, jag sitter ju här hemma och bara väntar på att de ska ringa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0