ESC låt 16-20

16. Danmark - Denna låt är så skön och jag hoppas verkligen att den får bra poäng, man blir glad utav att höra den! I like it!

17. Georgien -  Uttjatat tema, och känns som om att de fiskar några extra röster pga att hon är blind och sjunger om Peace.... Nej, gillar inte låten...

18. Ukraina -  Kort Kort är tydligen inne i år ;-)  Låten är helt okej iaf tycker jag.

Märks att jag börjar bli trött eftersom mina åsiktsrader bara blir kortare och kortare...haha....

19. Frankrike - Nämen Usch är första tanken när jag kollar på tv:n. De ser för jävliga ut och låten är verkligen kass enligt mig....

Sånna utstyrslar folk har nu förtiden, kommer ni ihåg Ukrainas förra året? Just nu tänker jag på nedanstående artisters utstyrsel, änglar?

20. Azerbaijan - I vanliga fall älskar jag när det är blandning mellan Opera och Rock, men dessa behöver nog öva lite mer. För det var verkligen inte WOW. De hade inga vidare röster m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0