ESC Låt 1-5

Laddat upp med chips, godis och läsk framför ESC, tänkte skriva vad jag tycker om bidragen, det blir ca 5 i varje inlägg, så blir det inte super långa blogginlägg :)

1. Rumänien, helt okej låt faktiskt. Brukar inte tycka om ballader, men denna är helt okej. Plus också att de sjöng på sitt eget språk.

2. Storbrittanien - Härligt gung, kommer säkert spelas på radio i sommar, men de kommer nog inte komma så högt tror jag. Den kommer sätta sig på gärna... *nynnar*

3. Albanien -  16 år och har kommit till final, bra gjort, men tråkig låt och irriterar mig mest.

4. Tyskland - Ingen glöd, de står bara på en rad och tråkar. Dessutom så känns låten som en kopia, men jag vet inte vilka de kopierat? Dessutom varning för falsksång! Näe, usch och fy för dem.

5. Armenien: Låt med fart och helt okej faktiskt. Dessutom har sångerskan GLÖD, och det gör mycket tycker jag. Man dras med, då spelar det ingen roll vad hon sjunger osv.  Wailar lite för mycket på sina ställen. Men hon är Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0