Dags att sova...

Nu ska jag först ta en dusch och sedan bädda ner mig i sängen för att sova, får se hur länge det blir. Allt beror ju på när hantverkarna dyker upp imorgon och börjar stöka.... Är rätt irriterad på dem just nu... *suck*

Det är inge kul längre att gå och lägga sig, för varje gång gör jag det med en stor klump i magen.
Något är fel, men jag vet inte vad.

Jag får panik över att resursen aldrig ringer, jag vill jobba, men inte ett ord ifrån dem. Ringde och tjatade lite idag, elak som jag är.

Dessutom irriterar jag mig lite lätt på en person som ska börja hjälpa mig med en av hundarna som jag omplacerar för en förening, detta lovade han att han skulle börja hjälpa mig för ett flertal veckor sedan vilket han inte gjort.

Jag har så svårt för människor som påbörjar saker och aldrig avslutar. Framförallt är det synd om hunden.....

Sov gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0