Borta bra men hemma bäst

Nu har jag varit borta i några timmar, jag kände mig som världens djurplågare när jag lämnade Åskar hemma.
Men jag vet ju innerst inne att jag bara är töntig och att han klarar sig, dessutom måste han börja vänja sig igen. Han är så bortskämd så han är nästan aldrig ensam hemma och i sommar kommer jag jobba och då måste han klara sig själv de få timmarna..

Mötet var faktiskt riktigt intressant och roligt! Det var kul att få träffa dessa människor och få ansikten, hittils har vi bara mailat och pratat i telefon, nu fick man se dem också! haha.

Egentligen var det inte något nytt vi pratade om, kändes som om mötet mest var till för att träffas och för att dem nya skulle få lära sig lite om hur vi arbetar, men för mig var det rätt värdelöst.

Men jag har iaf hux flux blivit områdesansvarig, haha. Men det är kul ändå, jag har ju nästan hittils varit det ändå så då spelar det ingen roll att det nu blir officiellt.

Måste säga att jag tycker det är riktigt kul, när jag bodde hemma var jag aktiv i en annan ideell förening och hade ganska stora förtroende uppdrag och det känns kul att få vara delaktig igen på något sådan även fast det här är inom ett helt annat område.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0