Blåa blommor

Mindre än 3 mån kvar till bröllopet och det börjar bli dags att bestämma sig för vad man ska ha för brudbukett,  en släkting ska göra den åt mig.

Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för blommor, vårt tema är ju havstema + blått och det skulle ju passa med ev. blåa blommor.

Allra helst skulle jag vilja ha Gerbera men jag har läst att det inte finns blå gerbera så det sket sig, dahlior är också vackra, men jag tror inte den typen av dahlia jag vill ha finns i blått.

Kallor är också vackra, men de har inte heller några färger som passar in...


Kommentarer
Postat av: Charlyene

Blåklockor... och någon form av vita blommor till. Fantastiskt vackert.

2008-05-16 @ 15:51:02
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0