Städning pågår

Idag städas det, har bestämt att till midsommar så ska lägenheten var ren och fin.
Så just nu är jag i köket och pysslar.
Intressant att köket alltid blir skitigast?

Men köksrengöringsmedlet var slut, och då fick jag en utav mina bättre ideer hittade allrent och blandade upp i en sprayflaska, och köket blir så rent så rent :) Man har sina ljusa stunder ibland....

Letar lägenhet för fulla muggar, eller jag letar egentligen bara efter tak över huvudet. Men det känns kört på något sätt. Det är skit att det alltid ska vara sådan bostadsbrist...


Kommentarer
Postat av: Per

Vill bara säga att jag tycker du är duktig som städar.. Saknar dig...

2008-06-15 @ 14:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0