Panik

Började rota bland papprena vid skrivbordet , och jag finner alla skolpapper som jag fick för några veckor sedan.
Och vad ser jag?
Jo att man ska skicka in en svarslapp och att den senast ska vara inne IMORGON!
Panik fick jag så in i bomben.
Så jag kastade mig i bilen och köpte frimärken efter att jag betalat in de obligatoriska 100 kr, (förstår inte varför de ska dem pengarna egentligen??) så nu är jag förhoppningsvis anmäld och kommer plugga till hösten....

..... men det bästa med hösten utöver att jag gifter mig är att jag troligtvist kommer skaffa en liten valp. Har mailat 2 st kennlar idag. En Aussie kennel och en Kelpie kennel.....  Spännande är det.... Sen var jag även sugen på en annan kelpiekennel men när jag kollade upp hundarna noggrannare på avelsdata så hade ett flertal i dem linjerna 5:or på skott! Så då var det ajöss med den kennel! Jag ska göra allt i min makt för att nästa hund inte ska vara skotträdd!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej...hm såg att du skulle skaffa hund...eh aussie sa du...vad för aussie menade du..vi har en aussie terrier, men jag har hört att det finns fler raser som kallas så=)är mest baranyfiken haha=)

mvh angelica

2008-06-29 @ 14:57:28
URL: http://www.kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0