Överreagerar jag`?

Dygnet runt tänker jag just nu på hur jag bor, jag vantrivs något så otroligt.
Det är hemskt, ångesten ligger hela tiden i kroppen,
hoppas att gubbfan inte kommer hit idag är det enda jag kan tänka.'
Just nu känns det som om jag tar vilken lägenhet som helst, bara jag kommer härifrån...
Eller överreagerar jag bara, jag vet att jag gör sånt ganska ofta, det är bara så jag är.
Men samtidigt varför kan jag inte få må bra någonstans och trivas?
Varför ska sånt här "alltid" hända mig?

Allra helst vill jag flytta ut på landet, mitt ute i ingenstans, där jag slipper människor, fy vad jag hatar människor 
och bara vara för mig själv.  Jag och mina hundar liksom... Det räcker gott och väl för mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0