Nu är halva hunden borta...

Gick ut och satte mig i gräseti skuggan, med hundborsten i högsta hugg.
Nu var det dags att borsta ur hela hunden under fällperioden.
Åskar la sig mellan mina ben och jag satte igång.

I vanliga fall brukar han inte trivas med att bli borstad, men idag låg han och njöt i fulla drag.
Vinterpälsen försvann och det kom fram en helt ny hund!
Han blev så fin så fin, och mycket tunnare päls.
Man såg direkt hur han levde upp och hur mycket svalare det blev!

Förlåt min lilla älskling att jag inte har gjort det tidigare.

Ska ta och borsta igen om någon dag och se om det har lossnat lite mer tills dess.

Nu är han så fin så fin, och den som säger att han är tjock kommer jag ge en fet snyting! Det var all jävla vinterpäls som gjorde att han såg stor ut, han är alldeles Perfekt i hullet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0