Midsommarafton

Glad midsommar på er alla där ute i cybervärlden!



Min midsommar är lugn och rofylld, jag är ensam och har låst in mig i lägenheten med massa gott... Vaknade sent så det blev faktiskt sill o potatis med gräddfil till frukost-lunch idag.  Har ävent ätit vaniljglass och jordgubbar *mumsigt*
Till kvällen blir det grillad lax med pommes och tsatsiki....
Däremellan finns det både godis, chips och ostbågar. Man får vara onyttig på midsommar va?

***********

Däremot så var den där äckliga vidriga svinet till hyresvärden här igår och jag fick en utskällning för att jag tyckte det var fel att de där äckliga vidriga hantverkarna höll på och lastade på VÅRA möbler på en släpkärra......  Jävla svin till gubbe, jag hoppas verkligen att du får brinna i helvetet, riktigt jävla långsamt och får lida i resten av ditt jävla vidriga liv, du fattar inte hur jävla mycket du förstör för din morsa och för andra! HELA JÄVLA HEMTJÄNSTEN HATAR DIG! 

Jag vill inte bo här, tänker in bo dig här, hellre dör jag, att bo i ett tält ute i skogen är fan mycket bättre än att bo här och få lov att träffa det där jävla svinet till hyresvärden, det finns inga som helst jävla ord som räcker för hur mycket jag hatar honom! 

Får ta några djupa andetag och sätta på en ny film, så kanske jag lugnar ner mig från mitt hat.



Kommentarer
Postat av: milla

åh hoppas du får en bra kväll trots den där idioten!! kram!

2008-06-20 @ 18:48:06
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0