Långpromenad

Jag har fått den stora äran att vattna blommor åt min kompis M, hon har lämnat stadslivet denna helg fram tills tidag för att vara ute på landet med barnet och hundarna. Och jag förstår henne verkligen, och eftersom värmen är fruktansvärd, och hon vill att sina blommor ska leva när hon kommer hem igen, så har jag av alla människor fått äran att vattna hennes blommor....  Jag kan ju tillägga att detta med blommor aldrig har varit min grej. De flesta av mina blommor dör inom några veckor. Jag glömmer bort att vattna.   Så kan livet vara....

I samband med att jag gick iväg till hennes lägenhet så tog jag en långpromenad, det var skönt för äntligen har lite svalare luft och kommit in över land och man kan andas igen. Nu är det bara regnet som fattas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0