Jag klarar inte av att vara trevlig.

Gubbfan ringde på dörren.
M tyckte att jag skulle ignorera att öppna dörren när han gör sånt.
Men jag kan inte ignorera.
Men jag kan inte vara trevlig heller.
Han skulle stänga av vattnet i 10-15 minuter alltså 3 timmar..........
Jag tål honom inte.
Är det sent frågar han?
Vad ska man svara, ja en normal person ringer inte på någon annans dörr kl. 21.30 om man inte VET att personen är vaken och att man känner dem.....
Men han är ju inte normal heller.
Han är dum i huvudet,
och jag hatar honom.
Jag svarade bara att jag kollar på TV, och sa okej gör så.
Och smällde igen dörren, i ansiktet på han,
igen........


Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Tack för tipset!

2008-06-05 @ 12:16:15
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0