Hej och Hå

Ja, ännu en dag har gått, idag mår jag iaf bättre än vad jag gjorde igår.

De senaste dagarna på jobbet har varit så sega, men idag har det varit fullt ös, fick ingen lunch :( Som tur va gick jag ju bara till 14.00 så jag orkade iaf med att jobba vidare.  Men om det fortsätter att vara så segt som det har varit så kommer jag bli galen av att vara där, dessutom så är det en massa galna kärringar till arbetskamrater. Det var som en person från resursen sa, det är så lugnt men man är ändå helt slut när man kommer hem efter att ha umgåtts  med de där människorna. Och det är så sant , så sant...

Ska ringa på en lägenhet snart, fast den är inte så stor bara 40 kvm, men det kan ju vara värt att kolla på, tänk ifall den bara är så underbar ändå liksom? Den kanske känns stor även fast den inte är det.

De äckliga polska arbetarna är tillbaka, de håller på och grejar med fönstrena igen, varför kan de inte bara bli klara snart? Tål dem inte, och jag klarar inte av att bo här heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0