Bröllop

Något jag tänkt rätt mycket på den senaste tiden är hur enkelspåriga brudar är,
det ska vara en väl utvald gästlista och gud nåde den som har något att säga till om,
dessutom är det tydligen fruktansvärt hemskt att bjuda folks respektive som man inte träffat....

Och sådant gör mig sååå irriterad, jag personligen skulle bli besviken om P blev bjuden på bröllop och jag inte skulle få följa med, jag har ju ändå varit hans respektive i 4 år snart!

På vårat bröllop så kommer det komma ett flertal personer som vi faktiskt inte träffat och som vi inte känner superbra. Men det skulle aldrig falla mig in att säga till min svägerska Nej du får inte ta med dig din pojkvän för vi känner honom inte tillräckligt bra... 

Men så är vi lite otraditionella emellanåt också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0