Självklart är det stängt..

Lyckades sluta tidigare idag från jobbet, vi hade inte mycket att göra och det kändes dumt att sitta och rulla tummarna i över en timme.

Så jag tänkte att jag åker ner till en "loppis" som har öppet lördagar för att köpa billiga flyttkartonger, men nog fan har de semesterstängt i juli.... Behöver få tag på flyttkartonger nu..

Och för de som inte vet fick vi en visning på en lägenhet häromdagen och jag har sagt att vi tar den, skulle hellre ha en större lägenhet men denna duger den med, så länge jag kommer härifrån... Det är en 2:a på 55 kvm och så har den balkong. Ligger i ett OK område, med närhet till naturen vilket uppskattas.  Vi tackade ja direkt, så vi får se när hyresbolaget hör av sig så att vi kan skriva papper och sånt. Hur som helst så är det inflyttning första augusti...

Kanske lika bra att vi bara tar en liten 2:a denna gång när vi måste akutflytta, så har vi lite längre tid på oss för att bestämma vad vi vill göra, vill vi flytta mer ut på kusten? Eller inåt landet? Plugga? Jobba? Sticka utomlands? Ja det är en hel del frågor att besvara. Och nu har vi köpt oss lite mer tid förhoppningsvis....


Kommentarer
Postat av: sarah

Vad roligt att du är med och tävlar!! :D

Lycka till!! :D

2008-07-05 @ 14:07:47
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0