Lördag

Idag är det lördag och idag har jag faktiskt namnsdag. Det ni.
Har jobbat även idag, tycker det är så fruktansvärt segt att jobba där, jag trivs inte alls lika bra där som jag gjorde på Hedegärde. Vikarierna och de "yngre" personerna är jätte gulliga och roliga att jobba med.
Men tanterna.....
De förpestar tillvaron för alla totalt!
Och nu menar jag tanterna som är arbetskamrater och inte gamlingarna ;-)

Hade nattbesök denna natt, svägerskan ringde igår kväll och frågade om hon och hennes pojkvän kunde sova över, självklart fick de det. Man är alltid välkommen här hemma :)
Hörde inte ens när de dök upp, men det är inte så konstigt med de tabletterna jag tar för att sova, samt att jag låg med öronproppar. Men tycker iaf att jag borde vaknat eftersom Åskar borde ha skällt till... Men men.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0