Jävla kärringar..

Jobbat en heltidstur idag, min kropp pallar det verkligen inte, mitt psyke pallar det inte heller. Hela kroppen värker nu och jag orkar inte tänka, prata eller göra något. Mamma ringde och jag blev irriterad på varje ord hon sa. Helt sjukt. Jag är så trött.

Har jobbat med "kärringarna" idag, och med det menar jag tanter som har jobbat där i många många år och är så förbannat jävla lata och egoistiska! Har lust att strypa dem jävlarna! De är så elaka och oförskämda att jag får ren ångest jag bara ser på dem. De tänker bara på sig själva och sina rader, och inte fan byter dem heller. De bara klagar att allt är så jobbigt och stressigt när de fan inte gör något överhuvudtaget. De har de enklaste raderna på stället. Jävla kärringar!  Vi har en förbannat tung vårdtagare, man orkar inte gå där mer än ett besökt om dagen istället. De går aldrig dit, utan det är vi vikarier som får vara där, paja våra ryggar m.m. Jag har varit där 3 ggr när man bara bör går dit en gång om dagen! För att de vägrade byta eller göra något... Och vad gör dem?! Jo de sitter nere i lokalen och inte gör ett jävla piss när vi andra jobbar häcken av oss. Jag blir så arg, så arg!

Dessutom berättade morsan att morfars hjärta går på halvfart och att det inte går att göra något åt det. På fredag blir han utskriven....

Detta år suger! Alla bara dör eller blir sjuka!

FAN OCKSÅ!

Nästa helg flyttar vi, det ska bli skönt, men Per kunde bara få ledigt söndagen! Jag hade hoppats att han kunde vara ledig både lör-sön. Men nej, jävla skitjobb han har! Har fan nästan inte sett han sen i början av maj..... Helvetes jävla piss skit......


(Skulle jag vara på dåligt humör?! Jag förstår inte vad ni menar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0