Inlagd Katt

Nu är kissekatten inlagd på blå stjärnan i gbg för observation.
 Min stackars lilla bebis, han är verkligen en riktig klantskalle ibland.
Det skulle gå på runt 10 000 kr, jag är glad att han är försäkrad.

Sitter barnvakt, och hon vill ut och gunga och åka rutschkana, vilket jag mycket väl förstår, MEN, gungor och annat lär vara glödheta i denna värmen. Så det är inget vi kan göra.

Ska snart åka och köpa lite mat åt oss och sedan åka hem till henne och kolla på "Hej Hej Sommar" :)

Kommentarer
Postat av: ida

herregud, hur mår pissen då? hur mycket har du i självrisk? det är tur att han var försäkrad då. man tror ju aldrig att någonting ska hända, men när man minst anar det händer det.



jag ska flytta hem till mamma&pappa, och seb till roskilde. så jag ska hjälpa sebbe och packa för roskilde, samt packa saker som ska med hem till mamma då, och sen saker som jag ska ha i förrådet. fyfan, jag vill inte ens tänka på det. jag orkar inte packa och hålla på, jag dör i denna jävla värmen. usch!



jobbade kvällen idag, och jag är helt slut. helt svettig och död. jag kan knappt tänka klart, sa massa knäppa saker på jobbet idag. herregud. hur går ditt jobb? du jobbar aldrig kvällar va? nåväl, hur gick det med komvux, hört om du får plugga distans ännu? (jävlar vad jag frågar!) :D



imorgon? ojdå. roligt. om jag har tid kanske jag kikar förbi en stund imellan vårdtagarna ;p kanske kan bära en låda eller två, haha. hoppas verkligen ni kommer trivas nu. och ja, denna gången blir dt ju ingen jobbig hyresvärd iallafall!



jag tänker på dig.

kram

2008-07-26 @ 23:33:17
URL: http://killyouridols.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0