Förbannade gubbjävel!

Ja, denna gång skriver jag faktiskt inte om min störda hyresvärd, utan faktiskt om min morfar!
Gubbfan har åkt med ambulans till Uppsala pga hjärtat, och de hör inte av sig!
Utan alla fick höra det på konstiga omvägar...
Nej jag är inte arg på riktigt, bara orolig. Jag vill faktiskt att morfar ska leva i många år till, och jag blir vansinnig över att han aldrig kan söka hjälp i tid även fast alla ber honom göra det.
Så nu fick han åka ambulans för att han väntade in i det sista...
Min lilla morfar.....

Imorgon åker morsan troligen dit och kollar hur det är med dem, så får vi se hur han mår..

Kommentarer
Postat av: ida

gumman då, hoppas allting löser sig. vart har ni hittat lägenhet? hoppas ni får den, så ni slipper gubbfan. han verkar inte riktigt klok. men du vet att du kan ringa när som helst. och jag är fortfaranade arg på dig för att du sviker mig på jobbet, för jävla karlsruhe! :( hoppas du och kristoffer har det roligt iallafall. kramkramkram!

2008-07-05 @ 19:04:29
URL: http://killyouridols.webblogg.se/
Postat av: ida

hahahahah, skojar du? ;D ja, hellre hennes eller någon annans isåfall, hon är ju ganska fräsch liksom. och man får hoppas lägenheten är grundligt städad. men hoppas ni får den då. när får ni svar, och vilken plats i kön stod ni? haha, ruhe är inget för mig. jobbigt om man inte har körkort också ju. kan du inte byta område? :D :D kraaaam.

2008-07-05 @ 20:28:31
Postat av: Sandra

Jag hoppas att din morfar mår bättre!



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-07-06 @ 05:05:20
URL: http://tjohalia.se
Postat av: ida

haha, men vad bra då. jag blev enormt chockad när du skrev hennes namn. men den lägenheten är ju ganska trevlig faktiskt. det är så charmigt med fönstrena där! okej, men det gör dom säkerligen. uddevallahem är ganska bra på sånt. men när ska ni flytta in i sådnafall? då kan jag hälsa på dig när jag jobbar på järven ;D hihihi.. nej, kanske inte. en kompis till mig ska börja jobba hos oss också som vikarie, så då går ju allting till honom ungefär. menmen, så är det. hur går det med komvux? har du fått reda på om du kan läsa allting på distans ännu? jag har fått ett brev från csn som jag ska fylla i, och jag fattar ingenting!



vi måste verkligen ses snart. imorgon börjar jag jobba, och denna veckan är en såndär jobbig vecka, där jag jobbar hela veckan förutom torsdag, usch. hoppas klänningen sitter perfekt! :)

2008-07-06 @ 14:03:14
URL: http://killyouridols.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0