Flytt, Djursjukhus och saknad

Kort genomgång om vad som hänt under helgen:

  •  Flyttat
  • Lämnat katt på djursjukuset
  • Handlat lampor
  • Umgåtts med Per
  • Fixat klart kläder åt Per till bröllopet.
  • Svettats
  • Badat
  • Shoppat kläder
  • Hämtat katt på djursjukhuset
Nya lägenheten är jätte fin, dock kommer nog inte diskmaskinen passa. Årvar och Åskar älskar alla stora fönster som är i deras höjd.

Det är flyttkartonger och möbler ÖVERALLT, så om man känner sig uttråkad så får man gärna hjälpa till att plocka upp. ;-)

Årvar har vi både hunnit lämna och hämta på djursjukhuset i gbg, notan slutade på 1875 kr för oss, jag är GLAD att vi har försäkring...   Han mår bra nu, men han luktade illa som satan så vi började med att duscha honom när vi kom hem, han uppskattade det INTE.

Denna vecka ska jag koncentrera mig på att fixa klart allt inför bröllopet, det är bara 1,5 vecka kvar nu.....

Kommentarer
Postat av: ida

guud vad tiden går fort. snart ska du gifta dig sara! kommer ihåg förra året när du pratade en massa om det, roligt!



har jag någon tid över imorgon när jag jobbar kanske jag kikar förbi, om du är hemma då! hihih ( : tur att katten är hemma iallafall. hur mycket låg priset på egentligen? tur att man försäkrar sina älsklingar.

2008-07-29 @ 12:11:43
URL: http://killyouridols.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0