Ensamt

Jag känner mig fruktansvärt ensam idag,
inombords.

För så ensam är jag inte, har precis kommit hem från stan där jag varit med M och hennes gullunge.
Vi gick och kollade på Bodils Minicirkus, jag tror att jag och M uppskattade det mer än vad gullungen gjorde. 
Hakorna var nog nere i botten ibland, haha...

Bodil är grymt häftig som har klickertränat alla sina djur! :)

Sedan tog vi en tur till landbadet, måste införskaffa mig en bra baddräkt,
en ny bikini blir det nog inte.
Ska banta ner mig så att jag kommer i mina "gamla" (som nästan aldrig är använda eftersom jag gick upp i vikt så snabbt)
Vill ha en baddräkt så att jag också kan bada med gullungen! Hon är så söt! :)

Imorgon ska jag hämta nycklarna till lägenheten....

Ensamt är det,
jag vill att Per ska vara hemma!

Mamma sa att jag skulle ringa när jag kom hem,
jag ringer,
men hon svarar då ta mej fan inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0