Värk

När en dag börjar med att man vaknar av att hunden hulkar, så vet man redan innan att dagen kommer bli skit. Åskar hulkade bara, han spydde aldrig, så han mådde väl bara illa. Släpade med honom i sängen och låg och krama honom tills vi båda somnade om ett tag till. För att kliva upp vid 5.00 är lite väl tidigt för min smak....

Andra gången jag vaknade vid 9.00 var det dags att vakna på riktigt, men jag vaknade med en fruktansvärd jävla mensvärk, och den har följt mig hela dagen. Men det är bara att överleva. Jag var ju tvungen att ta mig till kuratorn, det är skönt att hennes semester är över, nu kanske vi kan få ordning på mig så jag blir normal ,och sedan vid 13.00 hade jag en träff med en lärare igen..  Hata skolan....

Nu sitter jag med en varm kopp te och en kexchoklad och bara slöar...

Kommentarer
Postat av: Åsa

låter inte som en toppenmorgon precis.. hoppas kvällen blir bättre!



ha det bra!!

2008-08-22 @ 15:24:15
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0