Rökare

Rökning har jag svårt för, vet inte om det är för att mina brorsor är astmatiker och allt var rök har varit förbjudet i närheten av mina pärons hus, eller om det är för att en vän till familjen dog i lungcancer som rökningen orsakade.

Hur som helst så röker min granne, ett X-antal ggr om dagen öppnar h*n (vet faktiskt inte om det är en hon eller han ännu)  sitt köksfönster och röker.  Köksfönstret är precis vid min balkong.

Så ett X-antal ggr kommer all rök in i min lägenhet. Stäng balkongdörren då tycker ni, men varför skulle jag? Jag vill ha min balkongdörr öppen. Nån rökare ska inte hindra mig från att njuta av min älskade balkong.

Så nu har jag snart varit passiv rökare i en månad.... *urk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0