Nu städar någon.

Nu städar grannen ovanför mig, undrar om h*n vill komma och städa min lägenhet?

Ja, jag har så fruktansvärt tråkigt. Jag är helt ensam denna helgen, det är bara jag och mina djur. Så det kommer bli helt värdelösa inlägg.  Bara för att roa mig själv i några få minuter medan jag skriver dem.

Grannen ovanför är faktiskt en nattmänniska det är oftast hur tyst som helst där uppe fram till ca. 22.00 på kvällen då vaknar h* n och lever. Inte så att det störs, men jag har bara lagt märke till det, eftersom jag aldrig sover vidare bra.

Inatt tog jag ingen sömntablett, jag kunde inte sova alls. Jag har som sagt var varit vaken sen 5.00. Jag hatar skolan, för det är skolans fel att jag inte kan sova. Och för att jag är ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0