Nu har jag varit sådär himla vuxen...

Jag har gått och storhandlat själv! Är inte det riktigt vuxet? *lol*

Men nu har jag lite mat igen så jag kanske klarar mig en vecka eller 2, däremot något som inte är bra är att man går och handlar när man är hungrig, det bara "råkade" slinka med det ena och det andra, och nu när jag har ätit är jag inte ett dugg sugen på det längre.. Men men...

Jag vet att det inte är shysst att kommentera folks klädsel och utseenden, men jag höll verkligen på att smälla av när det kommer in en hel familj som är klädda riktigt "redneck" och "white trash", synd att jag var ensam och inte hade någon att skratta med. Per hade nog fått panik om han sett dem.

Dessutom köpte jag 2 nya matskålar, jag menar Åskar måste ju också ha en ny och de måste matcha, så därför råkade det bli 2 st. Jag köpte även ett sött litet valphalsband och koppel. Nu är det bara en vecka kvar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0