Fy vad jag är dålig

På att blogga just nu, det blir inte alls speciellt mycket.
Men jag har iaf legitima skäl.
Jag är sjuk, och orkar inte sitta framför datorn.
Jag är trött, eftersom jag är sjuk och efter bröllopet.
De anledningarna duger väl iaf?

Jag har ringt runt till lärare jag ska i höst, känns lagomt pinsamt.
"Hej, jag ska läsa Biologi A för dig i höst, men jag vägrar komma till lektionerna...!"
- "Varför vill du inte komma till lektionerna?"
- "Därför att jag tycker skolmiljön och människor är det läskigaste som finns" svarar jag med gråten i halsen.

Men nu är det överstökat. Hittils har ingen sagt emot mig, och jag ska ta det på distans. Har bara 2 lärare kvar att ringa...

På söndag ska jag åka och hälsa på mina bebisar! :) De är så söta nu så det finns inga ord för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0